[Din agentie, la client] Anda Lazar (UniCredit Bank): 70% din ceea ce fac acum este identic cu ceea ce faceam in agentie. Restul de 30% este valoare adaugata

[Din agentie, la client] Anda Lazar (UniCredit Bank): 70% din ceea ce fac acum este identic cu ceea ce faceam in agentie. Restul de 30% este valoare adaugata

A inceput sa lucreze in publicitate in 2004, la Leo Burnett, in departamentul de Client Service, iar 5 ani mai tarziu facea trecerea spre digital, devenind Client Service Director la iLeo.

In mai anul acesta, dupa 11 ani de publicitate si 800 de proiecte la care a lucrat, Anda Lazar (Brand Manager, UniCredit Bank) a acceptat provocarea de a deveni client. Cum vede relatia agentie-client din noua perspectiva si ce sfaturi ar da ambelor parti pentru o colaborare eficienta, aflati in cele ce urmeaza.

Un pont pentru oamenii din agentie: sa faca eforturi sa-si inteleaga clientul, din client service pana in creatie. Sa nu lucreze pe un brand decat daca le place, tot din client service pana in creatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related