[Retail a la Black Friday] Tia Ghinea si Daniel Mirea (Altex), despre provocarile Vinerii Negre in 2016

[Retail a la Black Friday] Tia Ghinea si Daniel Mirea (Altex), despre provocarile Vinerii Negre in 2016

Black Friday-ul lui 2016 a venit și a trecut, ceea ce înseamnă că putem trage niște concluzii la cald. Asta vom face în paragrafele următoare, însă nu de capul nostru, ci împreună cu Tia Ghinea, Marketing Manager Altex, respectiv Daniel Mirea, Director Retail ALTEX România.

Dacă anul trecut compania a înregistrat venituri cumulate de circa 430 milioane euro, anul acesta, creșterile Altex sunt estimate la un nivel peste cel al lui 2015. Pentru campania de Black Friday de anul acesta, pregătirile celor de la Altex au început încă din luna septembrie și au constat în suprafețe de depozitare mărite, stocuri mai mari, și servicii de livrare puse la punct pentru a primi volume mai mari.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related