[Retail a la Black Friday] Raluca Radu (Answear.ro): Cheia in a pregati o campanie de Black Friday in fashion este a gasi cateva produse-carlig pentru care sa pregatesti discount-uri WOW

[Retail a la Black Friday] Raluca Radu (Answear.ro): Cheia in a pregati o campanie de Black Friday in fashion este a gasi cateva produse-carlig pentru care sa pregatesti discount-uri WOW

Answear este unul dintre jucatorii recent-aparuti pe piata de fashion din Romania. Discutia noastra cu Raluca RaduCountry Manager Answear Romania, s-a axat pe activitatea din primele 9 luni a companiei, dar mai ales pe pregatirile, respectiv asteptarile companiei prilejuite de Black Friday.  

Va fi, de fapt, nu o zi, ci o perioada ”Black Friday", intre 18 si 27 noiembrie, iar ofertele Answear vor fi comunicate prin afliliati, bloggeri de fashion & lifestyle, pe Instagram, Facebook, prin newslettere, dar si pe TV. Toate acestea au ca scop final, ne spune Raluca, o medie de 700 de comenzi pe zi in perioada respectiva. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


2Performant

2Performant este prima platforma de marketing afiliat din Romania, care, prin intermediul tehnologiei dezvoltate, permite magazinelor online sa lucreze cu oricat de multi afiliati. Afiliatii sunt specialisti in... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related