Managerii de HR, cei mai interesați de implicarea în proiecte sociale

În luna martie a acestui an, au fost finalizate rezultatele primului studiu realizat în 2017 de platforma de afaceri Business Days, care a analizat, separat și per ansamblu, preocupările directorilor generali/CEO și ale managerilor de departament, cu focus special pe HR, Comercial, Marketing, Comunicare, Operațional și Financiar. Studiul a relevat punctele de vedere ale unor diverse roluri dintr-o organizație legat de problemele cu care se confruntau la momentul derulării studiului și, de asemenea, legat de nevoile de dezvoltare ale acestora.

Astfel, cercetarea a identificat zonele de interes si preocupările managerilor din organizațiile românești, pentru a înțelege încotro se indreaptă atenția și efortul lor. Totodată, cercetarea a aflat dorința managerilor de a se implica în proiecte cu impact social și de a contribui la remodelarea societății și, în special, de a ajuta în adaptarea generației tinere la nevoile și cerințele pieței muncii, pentru a realiza absorbția eficientă a acestora în companiile care caută cu disperare talente și, totodată, pentru a reduce dorința tinerilor de a pleca din țară.

„Este interesant de remarcat că există o discrepanță între interesul și focusul managerilor de marketing și HR manageri în ceea ce privește brandul de angajator, întrucât această componentă nu pare să fie deloc în atenția departamentelor de marketing și comunicare. Deși toate companiile se plâng de lipsa talentelor și de dificultăți de recrutare, în continuare construirea brandului de angajator intră aproape exclusiv în apanajul HR”, arată Laszlo Pacso, fondator și coordonator proiecte Business Days.

Un alt aspect interesant este interesul diferit pe care îl au managerii de departament legat de implicarea în proiectele sociale:

  • cel mai mare apetit și disponibilitate îl au managerii de HR;
  • pe locul 2 se situează managerii comerciali;
  • pe locul 3 se situează CEO/GM;
  • cea mai mică dorință de implicare se manifestă la cei din marketing și în cadrul departamentelor financiare și operaționale.

Cercetarea efectuată de Business Days s-a derulat pe un eșantion de 130 de antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor de HR, Marketing, Comunicare, Comercial, Operațional și Financiar și profesioniști, ca preambul pentru Iași Business Days 2017, ediție care deschide seria evenimentelor de afaceri Business Days din acest an. Inițiativa Business Days de a sonda periodic nevoile mediului de afaceri din România a venit ca un pas firesc generat de noua arhitectură a evenimentului.

„Încă de anul trecut, am reorganizat structura evenimentelor Business Days și am ordonat sesiunile din cadrul unei ediții pe 3 paliere. Primul se focusează pe inspirație și este centrat pe trenduri, tendințe și analize asupra factorilor care impactează mediul economic și societatea (aproximativ 25% din conținutul evenimentului).

Al doilea se focusează pe dezvoltarea abilităților și competențelor profesionale, cu accent pe managementul resurselor umane, pe aspectele comerciale și a relațiilor cu clienții, pe aspectele de marketing și comunicare și pe aspectele de management strategic și operațional (aproximativ 40% din conținutul evenimentului).

Al treilea se focusează pe dezvoltarea afacerii atât din perspectiva antreprenorilor, cât și din perspectiva managerilor care sunt factori de decizie, cu accent atât pe aspectele interne ale unei organizații (remodelare, restructurare, reorganizare, eficientizare, profitabilizare, reducerea riscurilor, creșterea productivității, creșterea nivelului de competență și a valorii organizației) cât și pe cele externe (dezvoltare pe piața existentă, acces pe piața externă, dezvoltare pe alte nișe sau piețe, diversificarea activității, creșterea competivității, acces la resurse pentru dezvoltare, parteneriate, business networking).” - Laszlo Pacso.

Ediția din 2017 a Iași Business Days, cel mai mare eveniment de business din regiunea Nord-Est a României, organizat in colaborare cu Primăria Municipiului Iași și Palatul Culturii Iași, va avea loc în perioada 5-6 aprilie, la Congress Hall- Palas Iași și la Palatul Culturii.

100 de speakeri antreprenori, manageri și profesioniști de top vor conferenția în 40 de manifestări atent alese în urma concluziilor studiului mai sus amintit. Peste 600 de participanți din regiunea de Nord-Est, din țară și din Republica Moldova vor fi prezenți la eveniment. Participantii activează în industrii precum: IT, financiar-bancar,  asigurări, outsoursing, publicitate, producție, distribuție, horeca, tehnologie, medicală, turism, viticultură , textilă, retail.  Mai multe detalii despre program, speakeri și opțiunile de înscriere puteți găsi online. Înscrierile sunt deschise până marți, ora 12.00, în limita locurilor disponibile!

Evenimentul este susținut de: Primăria Municipiului Iași, Palatul Culturii Iași, Raiffeisen Leasing, Fan Courier, Dedeman, UniCredit Bank, Oracle, Patria Bank,  Zitec, Galaxy Design, Bonduelle, Chivas the Venture, Philip Morris, Eokey.ro, AGEO Biz, Autonom, Dallmayr, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Bittnet Systems, Agenția de Print, Easy Host, Grafoprint, Hotel Unirea, Ramada Iași City Center, Little Texas, Iassium Residences, BMW Automobile Bavaria, Camera de Comerț și Industrie Iași, ANIS, Tehnopolis, Clustero, GPEC, Ai Succes, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor.

Parteneri media: România Liberă, Europa FM, 9AM, Business Cover, Piața Financiară, Jurnalul de Afaceri, Business 24, Ziare.com, Chic-Elite.ro, Softlead, Avocatnet.ro, IQads, SMARK, Zelist Monitor, Editura Amaltea, Ziarul de Iași, Evenimentul regional al Moldovei, WINK, Prima TV, Radio Hit, Tele’M, Iasi TV Life, Mood Mag, ReporterIS, Impact FM, Iașul In Afaceri, Viva FM, TV Apollonia, Inoras.ro, Iasi Fun, Suceava News,  Roman FM.



Zitec

Our mission is to shape and employ technology so it inspires and empowers people and organizations to achieve their utmost potential. We're an awesome team, always looking for passionate people to join us on our... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related