Creative Market a realizat lansarea online a brandului Mario Badescu

Dupa doar cateva luni de la lansarea Mario Badescu, brandul a vandut cu 25% mai mult decat a preconizat inainte de lansare, s-a distribuit un numar de aproximativ 60.000 mostre, blogosfera de beauty a generat peste 100 de review-uri ale produselor Mario Badescu, iar concursurile online au adunat peste 4.000 de comentarii, potrivit unui comunicat de presa Creative Market.

Strategia de PR realizata de agentia Creative Market a generat o penetrare rapida a brandului in randul liderilor de opinie din industria beauty: Andreea Raicu, Dana Sota, Valentina Pelinel, Roxana Voloseniuc si a generat zeci de articole de beauty in revistele glossy.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Creative Market Agency

Creative Market Agency is the only PR agency in Romania specialized in fashion, beauty and lifestyle brands. We are an independently owned boutique PR agency, founded in 2010 with a team of highly experienced,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related