Organizatia ALIAT si Heineken Romania anunta rezultatele studiului ce evalueaza serviciile de sanatate adresate consumului problematic de alcool

Organizatia ALIAT, in colaborare cu agentia de cercetare sociologica Totem Communication si cu sprijinul financiar al Heineken Romania, a realizat primul studiu national de evaluare a sistemului de servicii de sanatate pentru persoanele cu consum problematic de alcool.

Studiul a a vut ca obiectiv documentarea ofertei si cererii de servicii medicale disponibile in cazul persoanelor cu consum problematic de alcool, in cadrul unitatilor medicale din sistemul public di privat de sanatate din Romania.

Ieri, 8 decembrie, in cadrul unei conferinte de presa realizate de McCann PR si desfasurate in cadrul Van Gogh Grand Cafe, au fost prezentate rezultatele cercetarii realizate in intervalul 1 octombrie – 15 noiembrie 2011, la nivelul a 8 regiuni ale tarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related