Pirelli vizeaza sa devina lider mondial pe segmentul Premium in 2015

Consiliul de Administratie al Pirelli & C. a aprobat Planul industrial si viziunea pana in 2015, precum si tintele actualizate pentru perioada 2012-2014.
Astfel, Pirelli isi propune sa devina lider mondial pe segmentul Premium in 2015, potrivit unui comunicat de presa BDR.

Pentru a atinge aceste obiective, Pirelli mizeaza pe inovarea tehnologica, care va genera o crestere a gamei de produse, fiind planificata lansarea a 18 produse pentru segmentul de automobile pana in 2015, ducand aceasta zona a business-ului la 57% din toate vanzarile generate de proiecte noi.

O alta modalitate a atingere a obiectivelor consta in optimizarea capacitatii de productie si prezenta geografica cu instalatii noi, localizate in tari unde nu exista numai o cerere in crestere, ci si costuri industriale avantajoase. Segmentul de business destinat motocicletelor urmareste sa-si consolideze pozitia de lider pe segmentul Premium, in special in Europa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related