Ce ar trebui sa stie un client care vrea sa desfasoare campanii Google AdWords

Pentru multi practicieni in marcom, Google AdWords ramane o necunoscuta in planul tacticilor de marketing online. Pentru aceia dintre dumneavoastra care ezita in abordarea unei comunicari online prin Google AdWords, Marius Lazarescu, CEO Today’s si expert certificat Google AdWords, a vorbit despre categoriile de produse carora le este relevanta o astfel de campanie,  de ce este necesara si ce avantaje si dezavantaje poate aduce o astfel de abordare online.

Carmen Mihu: De ce este necesara o campanie Google AdWords? Ce beneficii ai ca si advertiser?

Marius Lazarescu: Campaniile Google Adwords iti ofera cateva avantaje fata de alternativele “traditionale”, mai ales daca ai o companie mica sau medie; iata 3 beneficii importante: obtii repede prospecti ( Nu e nevoie sa pregatesti materiale sau layouturi sofisticate, daca ai un website functional, poti porni o campanile adwords in jumatate de ora, iar in cateva zile poate aparea primul prospect. In plus, iti poti valida rapid ideile de promovare cum ar fi promotii sezoniere sau oferte speciale), ai un cost de generare a unui client usor de controlat (Da, pentru ca se poate stabili bugetul zilnic si lunar la nivelul dorit. Atentie, desi urmarirea generarii de clienti - conversii - poate fi o chestiune usor de implementat pentru cei mai multi dintre clienti, minimizarea costului / prospect nu e chiar simplu, fiind implicate destul de multi parametrii iar abordarile de tipul “hai sa incerc si asa” pot duce usor la consumuri importante de buget.) si poti sa incepi cu un buget mic. Aproape oricat de mic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Pozitii

Sectiune



Related