Managerii celor mai profitabile agentii de publicitate in 2010 vin la AdBreak #42

Tema principala a editiei AdBreak #42, prezentata de Ciuc Premium, miercuri, 21 septembrie, 19:30, in Music Club este “Cele mai profitabile agentii de publicitate in 2010”.

Panelul Talk of the month va avea ca invitati pe managerii acestor agentii: Bogdan Enoiu (General Manager, McCann Erickson Group), Bogdan Naumovici (Managing Partner & Creative Director, 23 Communication Ideas), Bogdan Santea (President & CEO, DRAFT FCB), Manuela Necula (CEO, Ogilvy Group Romania), Radu Miu (General Manager, Mercury360) si Teddy Dumitrescu (CEO Publicis). Printre subiectele abordate in cadrul discutiei vor fi: cum au gestionat business-ul agentiei, daca au fost influentati de taierea bugetelor de publicitate, ce conturi au pierdut sau au castigat, cati oameni au plecat si cati angajati noi au, dar si care e viziunea lor asupra evolutiei business-ului de agentie de publicitate, cat de importanta e emergenta comunicarii digitale si daca, pe viitor, o divizie de online chiar va conta pentru profitul agentiei.

Debriefing, panelul dedicat in general campaniei lunii, va fi dedicat de data aceasta campaniei verii: “Pepsi - Si ieri, si azi”. Clientul si agentia vor veni sa vorbeasca despre modul in care a luat nastere, cum s-a dezvoltat si ce reactii a starnit campania pozelor sepia si alb-negru, care trimite la o perioada plina de amintiri frumoase pentru multi dintre romani: “cand tipul cool te astepta la cofetaria din colt” sau „cand faceam spectacol la casa de cultura”. Invitatii panelului sunt: Calin Clej (Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania), iar din partea Graffiti BBDO: Stefan Chiritescu (Head of Planning)Luiza Vrinceanu (Account Manager) si Andreea Golban (Senior Copywriter).

Invitatul sectiunii de Inspiratie este Micutzu’, pe numele sau real, Cosmin Nedelcu. Micutzu’ face stand-up, este absolvent al UNATC si este cunoscut pentru rolurile din cateva clipuri virale pentru branduri, printre care si “Concertul la injectoare”. Micutzu’ va povesti cum isi cauta inspiratia, cum isi scrie textele pentru stand-up, dar si cum si-a studiat rolul din viralele in care a aparut si cum a fost la filmari cu oamenii din agentii.

Editia #42 AdBreak va fi moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads.

Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa rezervari@IQads.ro.

Parteneri media ai evenimentului sunt: SMARK, Q2M, 24FUN, MONEY.ro.

AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related