Studiu Ipsos MORI: la nivel global, 27% dintre respondenti ar inceta sa mai cumpere produsul daca endorserul ar fi implicat intr-un scandal

Advertiseri precum Unilever, L’Oreal si Heineken reflecta noi prioritati strategice si o adaptare la preferintele in continua schimbare, prin folosirea unor ambasadori de brand celebri, anunta Warc.

Pentru promovarea produselor sale Knorr jelly bouillon, Unilever a incheiat un parteneriat cu bucatarul Marco Pierre White, ca endorser in Marea Britanie, si cu Yilun Lin, o cantareata care prezinta o emisiune culinara, in China.

Marc Mathieu, senior vice-president de marketing la Unilever, spune ca utilizarea de fete cunoscute publicului larg trebuie “sa fie credibila” si sa reflecte atitudinile diferite ale publicului tinta de pe diverse piete din intreaga lume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related