Pepsi vrea sa recastige terenul pierdut in fata Coca-Cola crescand cu 30% investitiile in publicitate

Pepsi isi modernizeaza publicitatea si strategia de comunicare, urmarind sa-si recastige terenul pierdut in fata Coca-Cola, anunta Warc.

PepsiCo are in plan sa isi mareasca investitiile in publicitatea TV din toata America de Nord cu 30% in acest an, completand astfel sponsorizarea de 60 de milioane de dolari in emisiunea de divertisment X Factor din SUA.

Recent spoturile TV au adoptat un ton mai jucaus, cu Mos Craciun si ursi polari - imagini asociate in mod obisnuit cu Coca-Cola.

Massimo d'Amore, CEO, PepsiCo Americas Beverages, a declarat pentru Atlanta Journal-Constitution: "Aceste spoturi publicitare au avut succes in declansarea dialogurilor consumatorilor ... Am pus Pepsi, brand-ul, inapoi in vocabularul consumatorilor."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related