Levi's impune o a treia dimensiune in alegerea jeansilor - forma - comunicata printr-o platforma online

Brandul iconic Levi's a lansat un serviciu digital global pentru a ajuta femeile sa-si gaseasca marime potrivita de jeansi, conform BrandRepublic.

Noua aplicatie, creata de Duke/Razorfish, se bazeaza pe siluetele a 60.000 de femei din intreaga lume si se vrea a fi un pas in a pune capat frustrarilor generate de cautarea marimii perfecte.

Maria Alderete, Vice President of Levi’s® Global Women’s Marketing, a declarat: "Am inceput prin a ne uita la dialogurile pe care femeile le au cu ele insisi atunci cand incearca blugi. Ceea ce am descoperit este ca atunci cand blugii nu se potrivesc, femeile dau vina pe ele in loc sa dea vina pe blugi."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related