[SMARK TV] Mihai Draghici (Grey-G2): "Barierele care apar in procesul de luare a deciziei la raft"

La SMARK KnowHow: Marketing Research 2011Mihai Draghici (Production & Implementation Manager, Grey-G2) a vorbit despre cateva dintre barierele aparute in procesul de luare a deciziei consumatorului la raft si a dat sfaturi prin care acestea pot fi depasite.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Paul Rosioru
acum 8 ani
ăăăăăăăăăă. îîîîîîîîîî, miiiii, păăăăăăăăăă, "shopăr" a zis asta ca sa para mai deșhtept.

Individul asta vorbeste mult si nu spune nimic. Macar nea' Nelu are carisma. Individul din filmulet este caracterizat de un singur cuvant: Câh.



Branded


Related