Obiceiurile de consum in e-commerce rezultate din activitatea 2Parale din S1 2011

In urma unui raport realizat in baza rezultatelor obtinute de 2Paralele, reiese faptul ca romanii au cheltuit pe cumparaturile online 6,44 milioane de lei (fara TVA) in primele sase luni ale acestui an, de aproximativ patru ori mai mult fata de perioada similara a anului 2010, conform unui comunicat de presa transmis de agentia de PR Bortun-Olteanu.

Valoarea medie a unei comenzi a crescut in prima jumatate a anului curent pana la 233 de lei (fara TVA), cu peste o treime fata de anul trecut, aceste cifre excluzand tranzactiile efectuate pe site-urile de reduceri colective.

In S1 2011, doar 40% dintre tranzactiile online sunt mai mici de 100 de lei (fara TVA), spre deosebire de S1 2010 cand peste jumatate dintre comenzile online nu depaseau valoarea de 100 de lei (fara TVA). In ce priveste proportia cumparaturilor care trec de valoarea de 400 de lei, aceasta a ramas aceeasi in ultimul an.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related