Colgate-Palmolive adauga in portofoliu trei noi variante de geluri de dus si sapunuri lichide Palmolive Naturals

Compania Colgate-Palmolive adauga in portofoliu trei variante de noi geluri de dus si sapunuri lichide Palmolive Naturals, anunta un comuncat de presa al companiei transmis prin agentia de PR Rogalski Grigoriu.

Noile produse Palmolive Naturals sunt comunicate ca avand la baza extracte de origine 100% naturala, „oferind o experienta placuta pentru trup si pentru minte”, asa cum precizeaza comunicatul.

Cele trei sortimente se diferentiaza intre ele prin beneficiile pe care le aduc consumatorilor. Astfel,  Olive este pozitionat drept “hidratarea care te rasfata”, Orange Blossom este „energizantul de dimineata”, iar Black Orchid comunica catifelare si senzualitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related