Doar 4% dintre romani folosesc Internet banking, reiese din studiul GfK Financial Market Data System 2011

Conform studiului GfK Financial Market Data System 2011, studiu ce masoara obiceiurile bancare ale locuitorilor cu varsta de peste 15 ani din 13 tari ale Europei Centrale si de Est, doar 4% dintre romani folosesc serviciul de Internet banking, anunta un comunicat GfK Romania.

Urmarind obiceiurile de utilizare a serviciilor financiare online de catre romani in comparatie cu cele ale cetatenilor din alte tari ale Europei Centrale si de Est, din studiu a reiesit faptul ca Romania are una dintre cele mai mici rate de penetrare a serviciilor bancare prin Internet din tarile CEE – 4% fata de 42% in Cehia, 34% in Austria sau 13% in Croatia, Bulgaria fiind sub procentul de penetrare romanesc, cu doar 2% penetrare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related