OTP Bank - "Dreptul de a Citi", premiata cu Gold la EMEA SABRE AWARDS 2011

Un studiu de caz prezentat de agentia Nicola Porter Novelli, despre campania "Dreptul de a Citi".

- campanie premiata cu Gold la EMEA SABRE AWARDS 2011, categoria “The Balkans” -

Nume campanie: Dreptul de a Citi

Client: OTP Bank Romania

Brand promovat: OTP Bank Romania

Agentie: Nicola Porter Novelli

Mediu: TV, radio, print si online

Perioada campaniei: martie 2010 – pana in prezent

I.BACKGROUND
OTP Bank Romania este subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrala si de Est. Desi, la nivel regional, OTP este unul dintre marii investitori in campanii CSR, in Romania organizatia nu isi asumase o platforma de responsabilitate sociala coerenta si de durata. La aniversarea a 5 ani, OTP Bank Romania a decis ca este timpul sa isi asume un teritoriu de responsabilitate sociala pe termen lung.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related