Desi a inceput sa creasca in T1 2011, increderea romanilor ramane una dintre cele mai scazute din Europa

Increderea romanilor ramane una dintre cele mai scazute din Europa, desi directia din primul trimestru al acestui an este pozitiva, potrivit Barometrul de Incredere a Consumatorului, realizat de GfK pentru Comisia Europeana. In primul trimestru al acestui an, indicele de incredere a populatiei a inregistrat o crestere usoara fata de aceeasi perioada a lui 2010, de la -48 la -46. Rezultatele sunt semnificativ mai bune decat media anului trecut, care a fost -54.

"Aceasta usoara revenire a optimismului cred ca are la baza cresterea salariilor in sectorul public cu 15%, dar si declaratiile autoritatilor privind iminenta iesire a tarii din criza. Pe de alta parte, probabil ca este si un semn ca romanii au obosit sa fie campionii pesimismului si privesc, din ce in ce mai mult, partea plina a paharului. In tarile dezvoltate din Europa se vad deja primele semne de revenire a economiei, ceea ce ne da speranta ca, in viitorul nu foarte indepartat, vom simti si noi aceste imbunatatiri", afirma Andi Dumitrescu (Director General, GfK Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related