Peste 230.000 vizitatori unici, inregistrati pe pagina de Facebook a aplicatiei TUCizatorul

Peste 230.000 vizitatori unici au fost inregistrati pe pagina de Facebook a aplicatiei TUCizatorul, in cadrul campaniei create de agentia de publicitate CohnandJansen JWT pentru brandul de biscuiti TUC, detinut de Kraft Foods, potrivit unui comunicat.

In plus, site-ul campaniei, invazia.ro, a atras, din 27 martie pana acum, peste 150.000 de vizitatori unici. Campania a inceput cu o etapa in care s-a trezit curiozitatea consumatorilor, printr-un banner cu personajele TUC care au aparut pe online in perioada 7-26 martie, pe siteuri precum trilulilu.ro, regielive.ro, 220.ro sau cinemarx.ro.

Etapa de inceput a fost urmata de cea de dezvaluire a brandului printr-un banner cu personajele TUC care iti explica motivul invaziei, pe siteul invazia.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related