Cum se duce razboiul outdoor al brandurilor din Bucuresti pe traseul Piata Romana – Piata Unirii

Una dintre cele mai aglomerate zone ale Bucurestiului si printre cele mai cautate de catre agentiile de publicitate outdoor se afla pe traseul Piata Romana – Universitate – Piata Unirii. Am mers pe acest traseu si am fotografiat cele mai importante reclame ale acestei zone in incercarea de a surprinde o mica parte a acestei industrii, evaluata de jucatori la peste 40 milioane euro.

"Zona Piata Romana-Universitate-Unirii este zilnic circulata de un numar foarte mare de persoane; este o zona centrala a orasului, cu trafic intens, atat pietonal cat si auto. Important este ca panourile/suporturile publicitare sa fie pozitionate in asa fel incat sa atinga un public cat mai mare, iar localizarea in centrul Bucurestiului nu reprezinta o conditie necesara si suficienta pentru atingerea obiectivelor unei campanii", ne-au declarat reprezentantii companiilor Euromedia & Beta Cons.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Related