PR Forum: Omul de rand este noul target al specialistilor in comunicare

Specialistii in comunicare trebuie sa invete sa vorbeasca cu omul simplu si sa iasa din sfera de elitism in care au intrat in ultimii ani. De ce? Pentru ca “The Public is back in Public Relations”. Si, implicit, "meseria de PR, asa cum o stiam, a disparut", considera Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR), prezenta la cea de-a cincea editie a PR Forum, eveniment organizat de Evensys.

"Nu mai organizam evenimente de presa ca alta data pentru ca targetul nostru nu prea mai vine la astfel de evenimente. Trebuie sa invatam o alta meserie. Noul public relevant este omul obisnuit. Reputatia unei companii sau crizele sale de la acesta pleaca", considera Manoiu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Sectiune



Related