Coincidenta coincidentelor.

un editorial de Sorin Tranca

Zilele trecute incercam sa inteleg un brief. Scris savant, cu mult background, cu multe date, insa cu nicio intentie de a fi inspirational. Fara mesaj esential, fara o problema clara de business. Probabil, un brief scris de cineva care trebuia sa-si bifeze scrierea briefului in agenda, nu rezultatul scrierii lui, respectiv o solutie inovatoare. Am pus brieful pe birou si am injurat, cu voce tare.

Auzindu-ma, un coleg mi-a trimis un link haios pe Facebook, ca sa ma mai imbuneze. M-am uitat la el si, ce sa vezi, era un brief. Asta.

Ha-ha. Acum aveam o mortaciune de brief pe birou si unul sclipitor pe monitor. Insa nici unul bun, in viata reala, pentru ca nici eu nu sunt Andy Warhol, nici clientii mei nu sunt Mick Jagger. Haios sau nu, brieful asta m-a pus si mai tare in incurcatura.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related