Top 5 hipermarketuri in Romania: overview si prognoze pana in 2014

o analiza de Alina Galeriu

Nivelul de investitii in retailul romanesc a crescut semnificativ, in ultimii ani, insa loc de ascensiune mai e suficient. Segmentele de piata cu cel mai mare potential sunt hipermarket-urile si discount store-urile din marile orase. Pe termen lung, se intrevede un potential de creste in orasele de provincie, insa formatele de magazine care vor avea castig de cauza aici vor fi supermarket-urile, magazinele cu discount, magazinele de cartier si de proximitate, prognozeaza Planet Retail.

Romanii cumpara masiv din retail, in special mancare
Conform masuratorilor Planet Retail, in Romania, vanzarile din retail sunt responsabile de aproximativ 50% din sumele cheltuite de consumatori, ceea ce e constituie o proportie considerabila, comparativ cu nivelul din Europa de Vest si este, in acelasi timp, o proportie mai mare decat cea pe care o intalnim in alte tari din Europa Centrala si de Est, cum ar fi Slovacia sau Cehia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Sectiune



Related