Cum isi "cimenteaza" un producator de materiale de constructii strategia de comunicare

un interviu cu Camelia Savoiu (Communications and Public Affairs Manager, Lafarge Romania)

Se ia un director de comunicare cu studii in cibernetica, se adauga proiecte importante de responsabilitate sociala, se sustine creativitatea celor din departamentele de marketing, se premiaza ideile si se construiesc case. La propriu. Iar cand un Communications and Public Affairs Manager, in persoana Cameliei Savoiu, stie sa monteze placi de gips-carton, sa chituiasca si sa toarne o placa, pentru ca a facut si asta in ultimii opt ani, si CSR-ul se face altfel si capata credibilitate. Dincolo de actiunile de voluntariat si de proiectele de acest fel in care compania este implicata, in 2011, controlul costurilor si managementul numerarului reprezinta o prioritate pentru Lafarge Romania, iar comunicarea se aliniaza eforturilor generale de eficientizare ale companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related