Piata media in 2011: daca nu e pe plus, macar sa nu fie pe minus

o analiza de Antonia Tucheac

In iunie, anul acesta, estimarea publicata in Media Fact Book situa piata locala de media, in 2010, la valoarea de aproximativ 308 milioane de euro, in scadere neta cu 9% fata de 2009. Anul incepuse cu o crestere, chiar daca mica, sub trei procente, care, pana in vara, a disparut. Dar socoteala de la inceput de an nu se potrivestea cu cea din urmatoarele 12 luni, dovada ca, acum, la final de 2010, piata media a scazut cu aproape 15 procente. Si daca online-ul continua sa fie un fel de Fat-Frumos, care creste an de an, uneori impotriva previziunilor, n-a ajuns inca la stadiul de a-si hrani calul cu jar, adica ramane in continuare o piata mica, ce nu poate sustine cresterea valorii totale a investitiilor in publicitate. Am cerut parerile a trei reprezentanti ai agentiilor de media locale, pentru a afla care sunt previziunile pentru 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related