Nu e greu sa obtii un job, ci sa-ti dai seama din timp care e jobul potrivit

un interviu cu Nicoleta Dimcea (Brand Manager, TVmania, TVSatelit, Bravo si Bravo Girl)

Pentru cei care cred ca trebuie sa un noroc incredbil sa fii marketer la 20 si ceva de ani, Nicoleta Dimcea este un exemplu ca se poate si prin forte proprii. Are 26 de ani si a fost timp de trei ani Marketing Specialist la Whiteland, fiind responsbaila de brandurile Campina, Don Custosso si Vici. Iar de curand a fost numita Brand Manager pentru cateva publicatii de trustul Ringier: TVmania, TVSatelit, Bravo si Bravo Girl. Ne-a povestit cum a fost sa faca trecerea de la FMCG la produse media si despre cat de mult au contat in formarea ei profesionala studiile, in special cele pe care le-a facut in strainatate. Si tot ca sa-i incurajeze pe cei ce nu mai spera ca isi vor gasi un job in marcom, Nicoleta sustine ca nu e atat de greu sa obtii jobul visat, pe cat e sa iti dai seama cat mai devreme care este jobul care ti se potriveste tie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related