120 de sedii UPC comunica altfel

Dupa o licitatie desfasurata in luna mai, Merchandising Provider Company, companie specializata in servicii de trade & in-store marketing, a finalizat implementarea campaniei de comunicare la punctul de vanzare pentru 120 de sedii ale UPC Romania.

Dan Laszlo (Client Service Director Merchandising Provider Company) a explicat pentru SMARK.ro ca procesul a presupus si trainingul echipei MPC si crearea, impreuna cu UPC, a strategiilor de comunicare in-store. Potrivit unui comunicat de presa, au existat cerinte punctuale in fiecare dintre cele 120 de amplasamente UPC, cu cerinte punctuale pentru fiecare.

"Este adesea dificil sa comunici informatii complexe si diferite intr-un spatiu fix pe care trebuie sa-l transformi, sa-l adaptezi in functie de ceea ce vrei sa transmiti consumatorului…pentru ca promovarea la punctul de vanzare trebuie sa vina in sprijinul campaniei de ATL, nu impotriva acesteia”, a declarat Nicolae Patrascu (Merchandising Manager UPC Romania).

Echipa MPC care a lucrat la acest proiect a fost alcatuita din: Robert Spiridonescu (Project Manager), Marina Vacaru (Project Manager) si Dan Laszlo (Client Service Director), iar din echipa UPC au facut parte: Dragos Militaru (Marketing & Sales Director), Nicolae Patrascu (Merchandising Manager), Antonela Ciucasu (Senior Marketing Manager).

UPC Romania are aproximativ 130 de birouri in Romania si deserveste clienti din 200 de orase. Merchandising Provider Company a fost infiintata la sfarsitul anului 2004 prin desprinderea departamentului de trade marketing din cadrul companiei QB Promotion.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Related