Celebrity Endorsement – un eveniment despre vedete si branduri

Pe 25 noiembrie, sub umbrela SMARK KnowHow, va avea loc un nou eveniment dedicat oamenilor de marketing si de research din Romania – Celebrity endorsement. Gandit sa ofere sprijin brandurilor care doresc sa utilizeze vedete in promovare, evenimentul beneficiaza de expertiza a patru specialisti in research din Romania si Cehia.

Petra Prusova, Managing Director Millward Brown Cehia & Development Director pentru CEE, va oferi insight-uri cu privire la modalitatile prin care reclamele ajung in mintea si sufletul consumatorului, in timp ce Raluca Vladuti, Senior Qualitative Researcher, Daedalus Millward Brown si Andrei Iordache, Senior Consultant, Visionwise Consulting vor vorbi despre cum asocierea unei vedete se poate traduce in valoare pentru brand, respectiv despre tendintele in demersul companiilor care dau deja curs unei astfel de abordari in promovarea brandurilor.

In cea de-a doua parte a zilei, Daniel Enescu, Partener, Daedalus Group va arata, pornind de la doua brief-uri ale unor branduri internationale, care sunt pasii procesului prin care se alege cea mai potrivita vedeta pentru a le sustine. Studiile de caz vor folosi informatii generate de raportul Celebrity Rating for Effective Measurement of Endorsement (CREME), un instrument complex de evaluare a vedetelor din Romania, lansat sub umbrela SMARK Research.

De altfel, toti participantii la eveniment vor beneficia de un discount de 20% la achizitionarea raportului CREME, fie ca doresc sa gaseasca o lista de vedete care se potrivesc brandului pe care il reprezinta, fie ca vor sa verifice ca alegerea pe care au facut-o este sustinuta.

“O reclama este ca o prajitura. Daca oricare din ingrediente nu este de calitate sau nu se regaseste in cantitatea adecvata, acea prajitura nu va fi buna. In acest ecosistem extrem de fragil, celebritatea care sa-ti reprezinte brandul trebuie aleasa cu mare grija. Mai mult decat atat, executia reclamei are nevoie de un plus de ingeniozitate pentru a pune in valoare atuurile vedetei folosite. In ultima vreme am vazut o tendinta clara de a folosi vedete in reclame, dar din pacate nu toate brandurile care au apelat la vedete au reusit sa capitalizeze cu adevarat aceasta abordare. Acesta este unul din motivele pentru care organizam acest eveniment”, a declarat Daniel Enescu, Partener, Daedalus Group si vorbitor in cadrul evenimentului.

La eveniment va fi prezent si Virgil Iantu, una dintre vedetele care si-au asociat imaginea cu diferite branduri comerciale si sociale si care va prezenta participantilor propria perspectiva despre acest tip de promovare, precum si tips& tricks extrase din experientele sale de pana acum.

Celebrity endorsement se adreseaza tuturor celor implicati in procesul constructiei de brand si al elaborarii strategiilor de promovare a acestuia - de la marketing si brand manager, la account manageri din agentii de research, la creativi si strategi din agentiile de publicitate.

Programat pentru 25 noiembrie, Celebrity endorsement va avea loc la Hotel Novotel (Calea Victoriei nr. 37B), intre orele 9.30 – 14.00. Cei care doresc sa participe sau sa afle mai multe detalii despre eveniment pot accesa adresa knowhow.SMARK.ro. Participantii la acest eveniment vor primi si un exemplar gratuit din Best Research Tools 2010, ghidul agentiilor de research din Romania si al celor mai noi metodologii de cercetare.

Despre SMARK KnowHow


Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcom. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcom din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de ‘smart marketing’ prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este un brand Blue Idea.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related