„Una din pasiunile mele era sa incerc berea, in orice loc al lumii ajungeam”

un interviu cu Doron Zilberstein (Vice Presedinte marketing, URBB Romania)

Isi foloseste 30 de minute, zilnic, pentru a invata noi cuvinte in limba romana. Originar din Israel, a fost, timp de zece ani, parte din managementul Unilever, unde a reusit performata de a aduce pe prima pozitie un brand local de cereale, depasind competitori precum Nestle sau Kellog’s. Una dintre pasiunile lui era sa incerce berea, in orice loc al lumii ajungea. A ajuns si in Romania, in 2008, dar nu doar pentru a incerca berea, ci pentru prelua fraiele de marketing ale URBB, una dintre cele mai mari companii de pe piata de profil. Doron Zilberstein (Vice Presedinte marketing, URBB Romania) spune ca principalul motiv pentru care a venit sa lucreze aici a fost schimbarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Pozitii

Sectiune



Related