[Euro Effies 2010] Rezultatele celor mai eficiente campanii pentru FMCG din 2009

In cadrul festivalului EACA Euro Effies, distinctiile pentru cele mai eficiente campanii lansate de brandurile care activeaza in FMCG au fost acordate Nespresso, Perrier si Argeta Junior. Chiar daca nu au fost recompensate cu Aur, trofeele de Bronz obtinute de campaniile "Nespresso George Clooney III", “Melting”, respectiv “Argeta Junior” certifica bunele performante atinse de cele trei branduri in 2009.

Campania Nespresso - "Nespresso George Clooney III"

Nestle si-a propus in 2008 sa creasca notorietatea brandului de cafea super-premium Nespresso si sa atraga mai multi membri in Clubul Nespresso. In acest sens a setat ca obiective pe un an cresterea numarului acestora cu 30% in Marea Britanie, cu 20% in Spania si Italia, cu 10% in Portugalia si Elvetia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related