Algida, URBB, Sollers PPD, Alka, Bic, Pepsi, NIVEA, pe plaja "Sapte Valuri"

un interviu cu Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup Sapte)

In vara aceasta, plaja "Sapte Valuri" din Mamaia a antrenat numeroase branduri de FMCG intr-un proiect BTL semnat Grup Sapte. Astfel, produse din portofoliul Algida, URBB, Sollers PPD, Alka, Bic, Pepsi, NIVEA au interactionat cu consumatorii aflati pe litoral. Proiectul a demonstrat ca sezonalitatea de consum poate fi fructificata cu succes: astfel, pe plaja "Sapte Valuri" s-au vandut 70.000 de inghetate, 15.000 de pahare de bere, 4.500 de racoritoare, potrivit declaratiilor Marilenei Gheorghe (Client Service Director, Grup Sapte).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Daniel Bitere
acum 8 ani
...laudabila initiativa...atat pentru "branduri" cat si pentru agentie
Ferodin Ali
acum 8 ani
The fans stars is here ! se stie !


Related