Peste 70 de idei de publicitate neconventionala au fost implementate la cea de-a cincea editie ADfel

ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN, a gazduit timp de o saptamana, in terasa La Motoare, peste 70 de executii si happening-uri neconventionale, apartinand catorva dintre cele mai curajoase branduri din Romania.

ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN, a gazduit timp de o saptamana, in terasa La Motoare, peste 70 de executii si happening-uri neconventionale, apartinand catorva dintre cele mai curajoase branduri din Romania.

Pe parcursul saptamanii ADfel, Philips a transformat terasa la Motoare intr-un showroom al modelelor sale de LCD-uri. Spiritul „sense and simplicity” a prins viata la ADfel in Institutul de relaxare Philips, locul unde vizitatorii au putut testa produse Philips, tolaniti pe pufuri albe si albastre. Tot in spiritul Philips, in doua seri ADfel, cei din terasa au putut comanda mult mai simplu de la bar, direct prin SMS. Fetele s-au putut admira in oglinzile amplasate peste tot in terasa la nivelul picioarelor, oferite de epilatorul Philips SatinPerfect. Cele mai fine picioare de la ADfel au fost pictate in cadrul Atelierului Philips SatinPerfect. Posesoarele lor s-au inscris astfel intr-un concurs de popularitate pe Facebook. In seara „ADfel de karaoke” Philips a inventat un nou gen de karaoke – in care concurentii au cantat pentru toata terasa melodii pe care le auzeau doar ei in castile unui mp3 player Philips. Iar Philips Cinema 21:9, primul televizor din lume cu proportii cinematografice, a oferit Seara de film la ADfel, in care terasa La Motoare a devenit un cinematograf in aer liber, populat de superoi din filme, care au venit sa urmareasca proiectia Parallel Lines, prezentata de Ridley Scott & Associates - 5 scurtmetraje cu povesti diferite, avand acelasi dialog. Pentru cinefili a avut loc un concurs de recunoscut filme prin SMS.

BCR a comunicat neconventional, la ADfel, noua sa platforma de comunicare, „Conteaza cu cine faci banking”. Un show de stand-up sustinut de trupa Aristocratii a intarit ideea ca oamenii care au un partener de banking de incredere sunt mai relaxati si performeaza in cariera lor. Si celelalte initiative BCR de la ADfel au relaxat publicul, transmitand mesajul ca BCR se straduieste mai mult pentru a avea clienti multumiti, care se pot concentra 100% la jobul lor. Astfel, Hamacele BCR si Zona BCR unde serveau chelnerite sau liftiera amabila de la BCR, care facea calatoria mai placuta si barul BCR, unde se primea cu 25% mai multa bere la acelasi pret au demonstrat ca e foarte important cu cine faci banking. Ideea de performanta in cariera a fost transmisa si printr-o proiectie de spoturi motivationale. De asemenea, au fost proiectate cele mai bune clipuri inscrise in concursul de scurtmetraje cu final impus „Da’ cu cine fac astia banking?”, desfasurat in cadrul ADfel.

Petrom a instalat la Motoare un container urias, transparent, in care au fost depozitate in fiecare zi gunoaiele stranse de pe jos, lasate in urma de cei din terasa, transmitand un mesaj de responsabilizare imposibil de ignorat: „cum putem merge mai departe, daca asta lasam in urma?”. Nivelul deseurilor din fiecare zi a fost marcat pe container, in saptamana ADfel, si a demonstrat la final ca experimentul a functionat - cantitatea de gunoaie a scazut in fiecare zi, semn ca publicul a constientizat efectele neglijentei sale si s-a reorientat spre pubele, in loc sa mai arunce gunoaiele pe jos.

Bergenbier a aratat neconventional, la ADfel, ca stie ce vor barbatii de la femeile de langa ei. Fetele au fost motivate sa se lase mai usor convinse prin vocea de expert a lui Teo, intr-un show de stand-up. In alte doua seri, dorintele barbatilor s-au implinit datorita Bergenbier. In „Seara sutienelor”, barbatii s-au putut bucura de frumusetea naturala a fetelor, iar in seara de „ID-uri de mess la liber” ei au obtinut prin SMS ID-urile fetelor pe care le-au votat in cadrul concursului Miss Popularity. Castigatoarea titlului l-a ales, dintre cei care au votat-o, pe cel care i-a scris cel mai frumos mesaj, castigatorul urmand sa primeasca de la Bergenbier greutatea lui in bere.

Coca-Cola Zero a facut imposibilul sa devina posibil in mai multe feluri la ADfel. In prima seara, a dus acasa cu limuzina mai multe grupuri de norocosi, iar in seara urmatoare a oferit o proiectie de comics cu situatii aparent imposibile, din viata de zi cu zi, rezolvate insa in mod miraculos. Si in mai multe seri, cozile de la bar si de la baie se evaporau brusc din fata celor care nu banuiau nimic, un grup de complici Coca-Cola Zero scurtand asteptarea aflati la coada in spatele lor, facand imposibilul sa devina posibil. Vineri seara, liftiera de la Motoare a suferit o transformare imposibila, intinerind cu 20 de ani si capatand o silueta de fotomodel, pastrandu-si insa traditionalul goblen, pe care il croseta tacticos.

Autan a protejat de tantari terasa la Motoare pe intreg parcursul evenimentului si a instalat un centru de donatii benevole pentru tantarii pe care ii infometeaza, tinandu-i la distanta de pielea oamenilor. De asemenea, Autan a inaugurat Muzeul armelor antitantari, reconstituind istoria umanitatii din perspectiva luptei oamenilor impotriva tantarilor, prezentand unelte folosite in acest scop din cele mai vechi timpuri pana azi, . Iar un postas le-a adus celor din terasa vesti de la tantaroaicele pe care Autan le-a fortat sa plece in exil, peste mari si tari.

Syoss, gama profesionala de produse de ingrijire a parului, a semnalizat la ADfel infiintarea in terasa a mai multor ateliere profesionale de hairstyling, aparute in urma introducerii Syoss pentru publicul larg. Mai multi dintre barmanii ADfel au purtat tricouri care de ex-hairstilisti, iar Dinu s-a reprofilat si a devenit barman la Motoare, dupa cum scria pe tricoul pe care toti participantii la eveniment l-au putut admira.

Fixativul Taft a aratat la ADfel ca face coafura sa reziste in orice conditii. Creasta unui unui baiat care, dupa toate aparentele, sarise prea sus, la etajul inferior, a produs niste denivelari in podea, forma coafurii pastrandu-se intacta.

Pallette a schimbat culoarea parului lui tanti Lili, celebra liftiera cu goblen de la Motoare. Timp de 5 zile, tanti Lili a schimbat 5 culori diferite, de la migdala fermecata la cafea cu gheata.

ROM a oferit la ADfel senzatii tari, romanesti: a dat restul la bar in ciocolatele, a adus mostre de birocratie in terasa, anuntand ca accesul la toaleta se face doar pe baza de formular si a s-a asociat cu mandrie cu al doilea lift al terasei, defect din 1997. Proiectia de spoturi cu situatii tipic romanesti a fost intrerupta de senzatiile tari oferite de ROM. ROM le-a cerut celor din public sa nu-si inchida telefoanele pe durata proiectiei, pretextul perfect pentru ca o sonerie de mobil sa acopere proiectia, o manea a rasunat in terasa timp de cateva minute bune si o pana de curent a lasat publicul in bezna. Tipic romanesc.

Milkshake-ul Dr.Oetker a aratat la ADfel cat de repede si de usor se prepara: intr-una din seri a putut fi degustat dupa ce a fost preparat rapid pe „scuturoange”. Iar in alte doua seri, milkshake-urile erau pregatite din momentul in care oamenii se urcau in lift pana cand ajungeau la etajul 3.

In Ziua Culturala ADfel, au fost implementate alte 30 de idei, apartinand unor institute culturale, muzee si asociatii care si-au promovat cauzele nobile in mod neconventional.

Cele mai bune parodii de reclame inscrise in a patra editie a concursului Grand Spoof, prezentat de Joe si premiat de eMag, au fost proiectate la ADfel, iar castigatorii desemnati de juriul profestionist si de public au fost premiati.

De-a lungul celor 5 editii de ADfel, peste 80 de branduri au implementat, in total, mai mult de 250 de idei pe terasa La Motoare, interactionand la fiecare editie cu peste 20.000 de oameni prezenti la ADfel.

Impresii si fotografii de la ADfel sunt disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro, pe pagina de Facebook (facebook.com/ADfel) si in contul de Twitter (twitter.com/ADfel).

ADfel a beneficiat de sustinerea media a urmatoarelor produse din grupul Realitatea.Catavencu: Realitatea TV, The Money Channel, Radio Guerrilla, Academia Catavencu, realitatea.net, money.ro, eliberadio.ro, precum si a urmatorilor parteneri media: 24-FUN, Playboy, Men’s Health, Trilulilu, Metropotam, Feeder, MVcom, INGA Media, Cocor Media Channel, ZOOM si OOPS. Partenerii logistici ai evenimentului sunt 360 Revolution, OKI Printing, gazduire.ro, RPG Security.

Despre IQads
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.SMARK.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Despre 24-FUN
Lider pe piata media din Romania pe segmentul city-guide, avand cea mai rapida dezvoltare in ultimii 5 ani in randul publicatiilor de specialitate (peste 9 editii noi lansate de la inceputul lui 2006 pana in prezent), 24-FUN are distributie gratuita si selectiva in cele mai importante orase din Romania).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Related