Polita anti-criza a companiilor de asigurari: trebuie sa educam consumatorul, iar comunicarea e obligatorie

o analiza de Antonia Tucheac

Educatia romanului in privinta asigurarilor e sublima, dar lipseste cu desavarsire. Iar in cele mai multe dintre cazurile in care acelasi roman alege sa-si asigure ceva, nu-i vorba de viata lui, ci de masina pe care o conduce. Criza economica a intarit problema de mentalitate – cu care companiile de asigurari din Romania se confrunta dintotdeauna si a adaugat coordonate noi: un comportament de consumator in schimbare si diferit de al celorlalti europeni, dar si mai multa atentie catre ceea ce, facut cu cap, poate ridica o companie, chiar si in vremuri economice grele – comunicarea Iar cine nu se adapteaza acum si nu raspunde prompt nevoilor clientilor sai risca “sa piarda trenul”, spun reprezentantii companiiilor de profil de pe piata romaneasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related