Sezonul toamna-iarna 2010 in publicitatea TV: scaderea puterii de cumparare ar putea inversa situatia din 2009

o analiza de Antonia Tucheac

Precauti din cale afara la inceput de 2009, cei mai multi dintre advertiseri au "atacat" pauzele publicitare ale televiziunilor abia incepand cu cel de-al doilea trimestru al anului. Perioadei de inghet publicitar i-a urmat cea de sold-out. Anul acesta, ar putea fi invers. Cauza? Scaderea puterii de cumparare, dictata de o economie autohtona in deriva. Iar daca suntem in cautarea unui scenariu pentru 2010, o varianta nu tocmai placuta a fost enuntata de Octav Popescu, vicepresedinte Initiative: “2010 ne va arata unde se afla, de fapt, adevaratul fund al sacului”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Related