Belvita Start, un nou produs Kraft Foods

Kraft Foods si-a largit portofoliul prin lansarea gamei Belvita Start, biscuti pentru micul dejun disponibili pe piata in trei variante de arome si doua forme de ambalaj, potrivit unui comunicat de presa V+O Communication.

“Belvita Start sunt o alternativa deliciosa la optiunile actuale pentru micul dejun, fiind disponibili in pachete de cate patru biscuiti ambalati individual - asigurandu-se astfel controlul portiilor consumate - de care te poti bucura oriunde, la birou, in masina sau in parc”, a declarat Maria Burnuz, Brand Coordinator Biscuits.

Potrivit unui studiu Omnibus, realizat in februarie 2010 pe un esantion de 800 de persoane, cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani, 25% dintre romani iau micul dejun mai rar de o data pe saptamana, iar 2 din 10 consumatori considera ca il pot servi si la locul de munca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related