Un tanar marketer care isi ia in serios rolul de “avocat al brandurilor”

un interviu cu Daniel Bitere (Brand Manager, Agricola Bacau)

Seful de promotie al editiei a V-a a scolii IAA – modulul I este Daniel Bitere, Brand Manager, Agricola Bacau. Absolvent de ASE si cu 5 ani de experienta in marketing, la varsta de numai 28 de ani, Daniel vorbeste despre marketing cu pasiunea si entuziasmul omului tanar, dar si cu aerul rezervat al marketerului care stie ca nu trebuie sa dezvaluie prea multe. Zice ca nu isi imagineaza alt drum profesional decat cel pe care l-a ales si crede ca rolul de “avocat al brandurilor” i se potriveste. Cu siguranta o sa mai auzim de el, mai ales ca, drept premiu pentru performanta obtinuta, IAA i-a oferit o bursa pentru modul al II-lea al Scolii IAA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related