FlexInvest este “Produsul anului 2009” pe piata asigurarilor de viata

FlexInvest, produs din portofoliul grupului de asigurari Eureko, a fost desemnat „Produsul anului – Asigurari de viata” in cadrul Galei Premiilor Pietei Asigurarilor, potrivit unui comunicat de presa Ogilvy PR.

Premiul a fost obtinut in baza scorului de performanta calculat in urma analizei indicatorilor financiari si activitatii companiilor care au lansat produse ce s-au dovedit benefice atat pentru firmele respective cat si pentru industria asigurarilor.

Carmen Radu, Director Adjunct Eureko in Romania, a declarat: „Obtinerea premiului „Produsul anului” reprezinta pentru Eureko confirmarea reusitei strategiei noastre de business. Inovatia produselor este unul dintre elementele principale ale strategiei companiei noastre. Din dorinta de a oferi produse potrivite cerintelor clientilor nostri, cercetam in mod constant piata si nevoile consumatorilor. FlexInvest este un produs transparent, confortabil si flexibil. Succesul acestui produs se datoreaza inovatiei pe care o aduce pe piata – ofera clientilor atat siguranta cat si profit, datorita dobanzii garantate de 10% pentru anul 2010”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related