FlexInvest este “Produsul anului 2009” pe piata asigurarilor de viata

FlexInvest, produs din portofoliul grupului de asigurari Eureko, a fost desemnat „Produsul anului – Asigurari de viata” in cadrul Galei Premiilor Pietei Asigurarilor, potrivit unui comunicat de presa Ogilvy PR.

Premiul a fost obtinut in baza scorului de performanta calculat in urma analizei indicatorilor financiari si activitatii companiilor care au lansat produse ce s-au dovedit benefice atat pentru firmele respective cat si pentru industria asigurarilor.

Carmen Radu, Director Adjunct Eureko in Romania, a declarat: „Obtinerea premiului „Produsul anului” reprezinta pentru Eureko confirmarea reusitei strategiei noastre de business. Inovatia produselor este unul dintre elementele principale ale strategiei companiei noastre. Din dorinta de a oferi produse potrivite cerintelor clientilor nostri, cercetam in mod constant piata si nevoile consumatorilor. FlexInvest este un produs transparent, confortabil si flexibil. Succesul acestui produs se datoreaza inovatiei pe care o aduce pe piata – ofera clientilor atat siguranta cat si profit, datorita dobanzii garantate de 10% pentru anul 2010”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related