Agentia Ogilvy semneaza campania de promovare Earth Hour 2010

Initiativa globala Earth Hour organizata de WWF este promovata si in acest an in Romania, ca tara participanta la aceasta manifestare de mediu, de agentia Ogilvy, potrivit unui comunicat de presa.

Mesajul campaniei, despre nevoia de actiune impotriva schimbarilor climatice, este declinat pe mai multe medii: TV, online (www.earth-hour.ro), presa scrisa, radio, innovative media. Demersul include si materiale de promovare neconventionala si one to one communication.

Luminita Tanasie, Director WWF Romania, a declarat: ”Earth Hour este un moment de afirmare a responsabilitatii fiecaruia dintre noi pentru felul in care alegem sa traim. Sta in puterea noastra sa dam un semnal ca am devenit mai constienti de asta si in Romania si ca suntem pregatiti sa ne implicam”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related