S-a incheiat a patra editie a Digital Marketing Forum

Digital Marketing Forum 2010, eveniment dedicat prezentarii tenditelor din marketingul online, a avut loc in perioada 24-25 februarie si a gazduit conferinte si workshop-uri, practicieni locali si internationali luand cuvantul pentru a exemplifica metodele necesare in construirea, evaluarea si eficientizarea campaniilor de comunicare din zona digitala, informeaza un comunicat de presa.

In cadrul evenimentului (www.digitalforum.ro/2010) s-a dezbatut in principal despre social media, platforme interactive, brand engagement sau marketingul afiliat. A fost lansat si "Digital Marketing Report 2009", un ghid anual marca Evensys dedicat mediului online si mobil din Romania.

Wim Vermeulen (Director of Digital Innovation Ogilvy Group CEE Europe) anticipeaza o dezvoltare semnificativa a internetului mobil in urmatorii 5 ani.

Grant McKenzie (Marketing Vice-President, Ursus Breweries) a subliniat importanta valorificarii retelelor sociale.

Adrian Stanescu (Country Manager, Think Digital) considera ca videouri si bannere high-definition de tip interactiv sunt instrumente noi care ar trebui sa fie utilizate mai mult si in Romania.

Bogdan Naumovici (Creative Director, 23 Communication) a oferit o lista de sfaturi si bune practici in online, intre aceste recomandari numarandu-se necesitatea cunoasterii produsului si concurentei, specializarii in scopul diferentierii, asumarii riscului.

In discursul sau, Ray Moore (Creative Director la Kondiment) a vorbit despre cum pot fi gasite resurse de creatie, preponderente mai ales in mediul offline.

Steffen Ehrhardt (Product Specialist, Google EMEA) a dezvaluit pasii urmati de compania sa in evaluarea, masurarea si optimizarea campaniilor de advertising pe internet.

Vlad Ionescu (Online Research Consultant, Gemius Research) a prezentat studiul "Online Leading Brands” realizat impreuna cu Evensys si dedicat cercetarii si ierarhizarii brandurilor locale si internationale in functie de prezenta lor in mediul .ro.

Adrian Alexandrescu (Managing Partner Interactions) si alti consultanti precum Doru Panaitescu, au prezentat studii de caz ale celor mai eficiente campanii romanesti de marketing online pe domeniul imobiliar, auto sau al serviciilor de asigurare.

Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler) sustine ca prezenta unui brand in online sporeste dialogul cu consumatorii.

Costin Radu (Managing Partner, IQads/SMARK) a vorbit despre dificultatea masurarii eficientei campaniilor online si diferitele capcane care afecteaza corectitudinea evaluarii.

Mike Stapelfeld (Digital Director, Omnicom Media Group) a vorbit despre resursele de advertising uriase pe care le pot specula in acest moment agentiile de media.

Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO) a prezentat o serie de mituri si adevaruri intalnite local in marketingul digital.

Radu Ionescu (General Manager, Kinecto) considera ca ineficienta unei campanii online se datoreaza unui mesaj nerelevant sau incadrarii intr-un context gresit.

Boros Botond (Senior Consultant, Carnation) a adus un nou tribut retelelor sociale, si in special platformei Facebook.

Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Marcin Grodzicki (Business Developer, AdTaily), Dragos Gurarosie (Business Director, Metropotam Group) au prezentat intr-o sesiune dedicata noi idei care pot mobiliza marketingul digital.

In a doua zi a Digital Marketing Forum, workshop-urile specializate au fost sustinute de Stefan Stroe (Consultant Independent si specialist in strategic planning), Mihai Tataru (Managing Director, Senior Interactive), Vasile Alboiu (Digital Creative Director, OgilvyInteractive), Catalin Dumitrescu (R&D Manager, Senior Interactive), Adrian Stanescu (Country Manager, Think Digital), Monika Lasota (International Business Development Manager, Gemius), Dan Vartopeanu (General Manager, Voxline), Adrian Soare (Consultant Independent).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune



Related