Rebranding la Albalact

In urma achizitionarii pachetului majoritar de actiuni al Raraul S.A., in a doua jumatate a anului trecut, reprezentantii Albalact au repozitionat brandul Raraul intr-un brand de branzeturi cu distributie nationala.


Rebrandingul a fost realizat de compania de strategie si design de brand BrandTailors, care a apelat, pentru crearea sloganului “Raraul intr-o felie de branza”, la o exprimare colocviala, inducand astfel gradul de familiaritate pe care il are consumatorul cu aceasta categorie de produse.


“In realitate, Raraul este proiectul cu care am castigat increderea echipei de managment Albalact ulterior fiindu-ne atribuita si sarcina de revitalizare a design-ului de ambalaj Fulga”, a declarat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related