2009, cel mai bun an din istoria Dacia

In 2009, cand piata locala auto a scazut cu 60%, Dacia a vandut aproape 300.000 de masini, 85% din vanzarile constructorului roman fiind asigurate prin exporturi.

La inceputul anului 2009 Dacia s-a confruntat cu lipsa de comenzi si reducerea productiei. Revenirea din decursul anului, cel mai bun din istoria Dacia, s-a datorat strategiei sale in ceea ce priveste pietele externe. Incadrarea automobilelor Dacia in segmentul low-cost i-au oferit avantajul unui bune pozitionari pe pietele straine, precum Germania, Franta, Italia, Spania.

Constantin Stroe, vicepresedinte Dacia, isi propune ca in 2010 sa mentina performantele obtinute in 2009 si sa profite de notorietatea castigata de Dacia in zona de masini low cost.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related