55% din vanzarile Jolidon sunt asigurate de piata externa

Producatorul clujean Jolidon a inregistrat in 2009 o crestere a vanzarilor pe piata externa, insa pe plan local s-a confruntat cu mari scaderi.

Intre pietele externe care au contribuit la cresterea vanzarilor se numara Rusia, Ucraina, Germania, Coreea de Sud, Polonia, Cehia. Gabriel Carlig, proprietarul Jolidon explica orientarea business-ului spre export: “Am vazut dinainte criza; stand–by ul pietelor externe l-am resimtit inca din toamna lui 2008 si din plin in primul trimestru al lui 2009. Pietele vestice au intrat primele in recesiune si sunt primele care ies“.

Despre dinamica pietei interne, Olga Stanciu, director adjunct Jolidon, a mentionat: „S-au inchis magazine, dar s-au deschis altele noi in locul lor“. In prezent, in Romania sunt deschise 88 de magazine Jolidon.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related