Prietenia adevarata a adus Bergenbier la cea mai mare cota de piata istorica

un studiu de caz prezentat de Leo Burnett

Campanie: Relansare Bergenbier

Client: InBev

Agentie: Leo Burnett

Media folosite: TV, Print, OOH, POSM, Online, PR

DESCRIERE

Inbev si LeoBurnett au facut anul acesta din Bergenbier un brand in forma maxima. Campania de relansare a inceput in aprilie si a constat pana acum in 4 spoturi TV (cel mai difuzat fiind “Prietenii adevarati”), print, executii speciale outdoor, website www.prieteniistiudece.ro, POSM-uri, PR si sampling. Noua campanie a avut impact imediat si a pus Bergenbier pe un trend ascendent care se simte pana azi.

CONTEXT DE PIATA

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related