Metropotamul Interbelic a readus la viata, pentru Timisoreana, Bucurestiul de altadata

un studiu de caz prezentat de FourHooks

Campanie:Metropotam Interbelic

Agentie: FourHooks – Metropotam Group

Client: URSUS Breweries (subsidiara SAB Miller)

Perioada campaniei: 8 iulie 2009 – 10 august 2009

1. DESCRIERE

Microsite destinat sa sustina initiativa Timisoreana "Redescopera Bucurestiul de altadata", initiativa prin care urmau a fi montate in Bucuresti 10 ceasuri de epoca in locatii cu traditie si valoare istorica. Ceasurile Timisoreana nu sunt doar simple elemente de decor urban, scopul lor fiind acela de a marca istoria si a scoate la lumina povestile locurilor remarcabile, cu traditie, din Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Sectiune



Related