Campania online "Luna Discovery@Metropotam" a generat cresteri de rating de peste 20%

un studiu de caz prezentat de FourHooks

Campanie:Luna Discovery@Metropotam

Agentie: FourHooks – Metropotam Group

Client: Discovery Romania

Branduri: Discovery Channel, Animal Planet

Perioada campaniei: 17 august 2009 – 16 septembrie 2009

1. DESCRIERE

Proiect cross-media Discovery - Metropotam.ro, cu scopul de a promova si a transfera audienta din online inspre TV, specific pe emisiuni din cadrul canalelor Discovery Networks.

Discovery.metropotam.ro este un microsite special creat pentru a aduce mai aproape de public programele si emisiunile Discovery Networks, intr-un format interesant si atractiv care sa le propuna cititorilor asocierea acestora cu propriile obiceiuri de viata, cu miturile orasului sau cu stereotipiile de comportament din "jungla urbana".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related