“Imi doresc sa reusesc sa dublez numarul clientilor pe HoReCa in anul 2010”

un interviu cu Madalina Ivascu (Managing Partner, Demmers Teahaus)

La doar 20 de ani pleca la Viena pentru a-si prezenta planul de afaceri si a obtine licenta pentru Romania a iubitului brand de ceauri Demmers. Reusea si se intorcea in tara cu telul de a deschide trei magazine Demmers in Bucuresti intr-un interval de doi ani. Este ambitioasa, puternica si hotarata sa reuseasca intr-un business deloc usor, dar fascinant. Madalina Ivascu, Managing Partner, Demmers Teahaus, ne dezvaluie ca preferintele consumatorului roman sunt determinate in principal de stadiul incipient al pietei – au mult succes sortimentele aromatizate si infuziile din fructe – , majoritatea romanilor alegand ceaiul indulcit – mai ales cu zahar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related