Call for Papers: Marketing Research 2010, un nou eveniment din seria SMARK KnowHow Series

SMARK continua seria de evenimente dedicate profesionistilor in marketing SMARK KnowHow Series cu tema “MARKETING RESEARCH 2010”, eveniment care va avea loc la finalul lunii noiembrie.

Pornind de la nevoia de a oferi subiecte relevante in contextul de piata actual, evenimentul va puncta cateva aspecte esentiale pentru profesionistii in marketing in ceea ce priveste cercetarea de piata din Romania: modalitati de masurare a eficientei comunicarii, pretestarea comunicarii, tehnici si instrumente inovative de cercetare, cercetarea online, interpretarea rapoartelor de cercetare. In acest context, SMARK invita organizatiile si personalele interesate (agentii de cercetare, agentii de advertising si comunicare, specialisti si consultanti in domeniu, furnizori de servicii conexe in aria cercetarii de piata) sa trimita, la adresa irina@smark.ro(ATTN Irina Ionita), propuneri de continut relevant pentru includerea acestora in cadrul programului evenimentului.

Cele mai interesante dintre propunerile de continut trimise pana la data de 9 noiembrie 2009 vor fi selectate si prezentate marketerilor prezenti la eveniment. Prioritate in procesul de selectie vor avea propunerile care abordeaza una din urmatoarele teme:

• Studii de caz: aplicabilitatea cercetarilor de tip “insight mining” pe diferite categorii de grupuri tinta;

• Pretestarea de comunicare;

• Modalitati de masurare a eficientei comunicarii;

• Mit si adevar in utilizarea cercetarii online;

• Tehnici si instrumente inovative de cercetare (tendinte in cercetarea de piata);

• Corect si eronat in interpretarea rapoartelor de cercetare;

De asemenea, sunt incurajate propunerile de subiecte noi, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

Conceptul si formatul SMARK KnowHow Series sunt gandite ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de ‘smart marketing’ prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte a F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Related