Cezar Dumitru: In jur de 20% din bugetele de marketing overall sunt dedicate in-store-ului

un interviu cu Cezar Dumitru (Client Service Director, Brand Support)

Cu o cariera bogata in marketing, obtinuta la Procter & Gamble, Alexandrion si Ursus, Cezar Dumitru se afla in fata unei noi provocari profesionale: cresterea unui start-up de succes in plina perioada de criza. Client Service Director-ul Brand Support a dezvaluit in cadrul unei intalniri relaxate ca isi propune sa incheie anul cu 5-6 clienti stabili si importanti si sa demonstreze ca piata de in-store marketing are un viitor stralucit in Romania.

Romanita Oprea: Ce face profesional in momentul de fata Cezar Dumitru?

Cezar Dumitru: Ma ocup de doua proiecte diferite, dar care se unesc intr-un punct comun: marketingul. Unul dintre ele: sunt implicat impreuna cu niste prieteni intr-o companie de trade marketing. Practic, specializarea noastra este ceea ce se cheama comunicarea in-store. Este o agentie relativ noua, dar cu oameni cu foarte mare experienta, din diverse industrii. De ce ne-am specializat in zona asta? Pentru ca noi credem ca exista in continuare un potential foarte mare, inca neexploatat la adevaratul sau nivel. Trade marketing-ul a inceput clar in Romania dupa advertising-ul clasic, mai exista inca o serie de companii care nu au trade marketing manager, dar nu trebuie sa uitam ca acum vreo cinci ani foarte putine aveau. Exista un awareness din ce in ce mai mare si se simte nevoia de trade marketing. Cu atat mai mult in aceasta situatie de criza, focusul se muta din ce in ce mai mult din ATL in BTL, si in cadrul BTL-ul spre comunicarea din cadrul activitatilor in store, care poate nu ajuta brandurile pe termen lung, nu sunt foarte “brand building” precum reclamele, dar ajuta tactic sa se vanda. Foarte putine companii au insa in vedere faptul ca se poate face brand building si prin POSM-uri. Este adevarat ca nu se poate face doar prin POSM-uri, dar ele reprezinta o parte foarte importanta a comunicarii. In momentul in care campania de ATL care trebuie sa iti creasca brandul scade ca nivel de importanta in buget, nu se mai aloca la fel de multi bani pentru media, se poate suplini prin comunicare in store.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Dan Petre
acum 9 ani
Felicitari pentru idee. Long live the Cezar!


Related