Campania Kinofest 2009 este realizata de agentia Rusu+Bortun Brand Growers™

Campania de comunicare pentru editia din 2009 a Festivalului International de Film Digital Kinofest poarta semnatura agentiei Rusu+Bortun Brand Growers™, potrivit unui comunicat de presa.

Campania de comunicare a Kinofest se desfasoara pe TV, print, radio si online. Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers™, a declarat: “Conceptul pleaca de la un insight observabil pe orice platou de filmare: cand filmezi pe digital, ai mai multe posibilitati tehnice si, mai ales financiare de a experimenta pana iese ce vrei. Pe pelicula, esti conditionat de cata pelicula ai. La un moment dat, trebuie sa concluzionezi, altfel se sinucide producatorul. Pe digital, ca regizor, tragi cate duble vrei, pana iese perfect”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related