Inghesuiala in top

un editorial de Seth Godin

In cele 260 de saptamani din perioada 1966-1970 doar 13 acte muzicale au acaparat pozitia intai in topurile Billboard.

Cateodata, epoca de aur a unei piete o definim prin stabilitate, cand unul sau cativa giganti ne capteaza intreaga atentie. Telefoanele AT&T, benzile desenate Superman, discurile Beatles, computerele IBM, The New York Times...si acum Google. Alegerile sunt simple, piata creste fara un efort prea mare si ne miram de usurinta cu care se obtine succesul. In mod ironic, rezultatele acestor invingatori atrag antreprenori indrazneti, oameni care isi propun sa concureze cu cei putini care castiga. Chiar daca ii incurajam pe outsideri, acestia nu ajung sa schimbe totul. Cei puternici sunt in continuare prea puternici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related